Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 21 - 30 z 36
1-10,
11-20,
21-30,
31-36 |
|
|
obrázek: 16164
vloženo: 2004-09-27
popis: Test fyzikalnych materialov.
|
|
|
obrázek: 16163
vloženo: 2004-09-27
popis: Gumena hracka na policke.
|
|
hrosik je fakt peknej, ale sou tam chyby ve stinech-pod hrochem |
|
->swat , bumpy su na kozenych sedackach a na drevenej dlaske, na balkone na stene, prosimta specifikuj blizie svoju kritiku, mimochodom to je prvy vazny Render v Metal Ray a nastavenia som pouzil Final Gather s Global Illumination , vsetky parametre nema vyznam pisat.Jedine Mohol som lepsie nastavit splyvanie fotonov na stene izby , aby to bolo hladsie, ale dik za kritiku |
|
->? je to dost tmave nic tam nevidno , neviem preco, na svojom kompe v original je to svetlejsie, vsak tam mam tiene ktore uplne splynuli asi po konverzii na JPG, alebo mam inak farby na monitore nastavene :-) |
|
hroch docela de, sice jednoduchej, ale ok, ale ten interiér a ještě sem tam zahlídl napsáno MentalRay.... :-/, modeling by potřeboval zlepšit, texturing jakbysmet obzvláště bumpy sou obludný a naučit se s mentalRayem, to že místo MayaSoftware přehodíš na MentalRay ti ještě nezaručí, že to bude cool render, chce to porozumnět parametrům. |
|
Jestli muzu, podle me je dost brutalni ten fraktal na tom kresle. A nasviceni? Je to hodne tmave...!!! |
|
ten hroch je fakt pěknej... |
|
|
obrázek: 16045
vloženo: 2004-09-23
popis: Hroch na fotelke .
|
|
|
obrázek: 16044
vloženo: 2004-09-23
popis: Cez prazdniny som trenoval snat to bude poznat :-)
|
|
nie vsetko co sa proceduralne je zlato :) alebo tak nejak zvysuje to rendertime a effekt nieje bohvieco :( |
|
a na tom thubnaile to vyzeralo tak nadejne .. :/ |
|
mimochodom vsetky textury az na tie kachlicky su proceduralne |
|
myslel som ze ta sa mi aspon podarila (-: dufam ze bude viacej nazorov, urcite sa s tym pohram |
|