aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 WAD

jméno: Chorá Mysl
email: dr_wad@seznam.cz
www:
icq:

obrázek: 8280
hlasování: 1.6667, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
Jo neni to uplně nejlepší pic, ale snažim se...
[vloženo: 22.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max 5.0 , Brazil 1.0]

obrázek: 8217
hlasování: 3.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Pokaždé přemýšlím nad komentářem a dnes to bude... Mechanika pro pokročilé..
[vloženo: 15.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D s MAX 5 + Brazil 1.0]

obrázek: 8055
hlasování: 4.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Jen takovej pokus... bez myšlenky...
[vloženo: 01.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Brazil 1.0, 3DsMAX 5]

obrázek: 8052
hlasování: 5.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Stínadla, vzbuřte se ! :)
[vloženo: 01.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Brazil 1.0, 3DsMAX 5]

obrázek: 7278
hlasování: 4.8750, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Pokus o GI...moc se to nepovedlo ale pořád lepší než to předím... Ne, nebo ne ? WAD
[vloženo: 02.10.2002]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3D s MAX 3 + DirtyReyes 1,1/ Athlon 900, GeForce Pro, 512 SD Ram]

obrázek: 6661
hlasování: 6.8571, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
takova blbost...
[vloženo: 16.8.2002]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Athlon 900, 512 MB ram, GeForce 2 Pro/ 3Dmax r3]

Zobrazené obrázky: 21 - 26. Celkový počet obrázků: 26.
1-10 , 11-20 , 21-26

 W3W <- předchozí uživatel
další uživatel -> Waldez 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 141 - 150 z 152
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-152
wad - 21.9.2002 14:06
Skusím to nějak ošéfovat :) ...
okno - 21.9.2002 14:02
Co treba pridat trochu svetla aby nebyly videt jen ty svetla?
wad - 21.9.2002 12:57
hm....ani se mi to nezdá moc tmavé... Co už...nikdo není dokonalý...
Cutis - 21.9.2002 12:51
Future Tank ? Najprv som musel dat brightness naplno, potom contrast naplno, a z tmy sa na mna zacali vynarat nejake obrysy... Ale nee :) Paci sa mi, ale je to fakt fest brutalne tmave... Podla mna :)
Loocas DUBer - 19.8.2002 18:48
To wad: Namísto textury tam mohly být např. particles... :-) Popelníček by ještě snesl více polygonů než má.. říkám, je toho hodně, co mi na té scéně nesedí!
Abyssis - 19.8.2002 17:08
erata: furt BUDE stát atd...
Abyssis - 19.8.2002 17:08
wad, pokud budeš přistupovat ke správné kritice tímto způsobek, bude to furt stát za prd...:-(( Porozhlédni se kolem v galerii a něco si z toho vezmi.
wad - 19.8.2002 16:51
A mimochodem, víte kolik sem toho musel vykouřit než jsem zjistil jak pořádně vypadá vajgl ? A co by tam mělo být než textura ???
wad - 19.8.2002 16:43
jaká textura, to skutečná geometrie ! Kachlička spojená s tím "bordelem" a material blend kde sem možná sku... jenom ten přechod mezi texturama, ale jinak poctivej model.
Loocas DUBer - 19.8.2002 15:46
To wad: Ok, popelník nevypadá jako ze skla... chybí anti-aliasing, vajgl je ohořelý, co takhle umístit do popelníku nějaký ten spálený "nikotin" ;-D. Vajgl sám o sobě vypadá moc uměle... chtělo to něco složitějšího než jen bitmapu! K samotné scéně... Absence stínů, kaustiky atd... Slabší osvětlení scény. Textura na podložce působí moc lacině! Atd atd... :-) P.s.: Mě to nevadí, jen kritizuji co vidím!