Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 141 - 150 z 152
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-152 |
|
Skusím to nějak ošéfovat :) ... |
|
Co treba pridat trochu svetla aby nebyly videt jen ty svetla? |
|
hm....ani se mi to nezdá moc tmavé... Co už...nikdo není dokonalý... |
|
Future Tank ? Najprv som musel dat brightness naplno, potom contrast naplno, a z tmy sa na mna zacali vynarat nejake obrysy... Ale nee :) Paci sa mi, ale je to fakt fest brutalne tmave... Podla mna :) |
|
Loocas DUBer - 19.8.2002 18:48
|
To wad: Namísto textury tam mohly být např. particles... :-) Popelníček by ještě snesl více polygonů než má.. říkám, je toho hodně, co mi na té scéně nesedí! |
|
erata: furt BUDE stát atd... |
|
wad, pokud budeš přistupovat ke správné kritice tímto způsobek, bude to furt stát za prd...:-(( Porozhlédni se kolem v galerii a něco si z toho vezmi. |
|
A mimochodem, víte kolik sem toho musel vykouřit než jsem zjistil jak pořádně vypadá vajgl ? A co by tam mělo být než textura ??? |
|
jaká textura, to skutečná geometrie ! Kachlička spojená s tím "bordelem" a material blend kde sem možná sku... jenom ten přechod mezi texturama, ale jinak poctivej model. |
|
Loocas DUBer - 19.8.2002 15:46
|
To wad: Ok, popelník nevypadá jako ze skla... chybí anti-aliasing, vajgl je ohořelý, co takhle umístit do popelníku nějaký ten spálený "nikotin" ;-D. Vajgl sám o sobě vypadá moc uměle... chtělo to něco složitějšího než jen bitmapu! K samotné scéně... Absence stínů, kaustiky atd... Slabší osvětlení scény. Textura na podložce působí moc lacině! Atd atd... :-) P.s.: Mě to nevadí, jen kritizuji co vidím! |
|
|