Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 1 - 10 z 25
1-10,
11-20,
21-25 |
|
Model je fajn a krásná předloha :) Vytkl bych jen render, HDRI mapy jsou nějak špatně či co, takže nárazník pak vypadá jak průhlednej... |
|
No cus chlape, ty jsi jeste mezi zivymi ? :) Rozhodne to chce upgradovat, vypada to trosku jak z pred peti lety ;) modely propracovat (nebo prodat displace - na enviro), barvy poladit, ten tahac ma peknej model, ale hodily by se textury, aby to nebylo jak plastikovej model, zprohybat stupacky v modelu, zacernit kominy atd atd. |
|
|
obrázek: 29484
vloženo: 2010-01-02
popis: Jsem vecny zacatecnik takze uvitam jakekoli namety na zlepseni me prace.
|
|
zajímavá témata prací... |
|
pěkný postprocess celkově máš pěkně sjednocenou galerku |
|
|
obrázek: 25600
vloženo: 2007-01-09
popis:
|
|
chlapci diky, asi fakticky budu musert nejdrive zacit ucenim se dobre mapovat ... |
|
Jen jak ja bych udelal hodne jednoduchy chrom: Novy material, do "slotu" Reflection nahrajes "Falloff" a tam do slotu vedle bílé barvy nahrajes mapu "Raytrace"... hotovo, jednoduche, pekne. HDRI ti pak vylepsi odrazy. |
|
jo jeste neco, na HDR se taky zatim vykasli... nejdriv vyfakci matrose.. az budes spokojenej, tak rendruj s hdr nebo obecne v GI, ale driv ne.. GI a podobny srandy jsou az na uuuuplnej final.. Takze, nejdriv matrose, pak svetlo a GI... |
|
zdar.. mas problem s chromem? chrom je vlastne neco jako zrcadlo, akorat ze nema na odrazove plose sklo. Chrom je videt diky reflexi, a jen malo prijima svetlo z okoli. Nevim jak v Maxu ale v LW je to polozka "Diffuse", Nastav ji na velice malou hodnotu, zapni raytrace reflexi a raytrace shadow pri rendru. Pokud pouzivas reflexni mapu, tak ju zahod pryc, pokud chces relnejsi vysledek. cuzz |
|
A jestli to dobře chápu, používáš místo laku jen čistý Raytrace materiál a ten "Chrom kde se odráží jezero"... :( |
|
Tohle už jsi klidně mohl renderovat s HDRI, mohl ses na ně podívat nebo si o nich něco najít. Dokud je nezačneš používat, moc dál se neposuneš. Btw to vyřeší i ten problém s chromem, ale hlavně s materiálem celkově. (...aspoň nad s scénu umístni bílý box s maximální self illumination, když už nic jiného. V odrazech to vytvoří rozdíl mezi zemí a nebem, ale na HDRI to samozřejmě nemá.) |
|