22.08. 08:55 - Tim Na Slovensku vznikla skupina okolo open source 3D aplikacie Blender. Naše HD video tutorialy najdete zde. Věříme, že oslovia zaciatočnikov aj pokročilých.
29.04. 12:44 - Benny007 HP koupilo společnost Palm za 1.2 miliarky
dolarů. Již delší dobu se vědělo že je Palm na prodej a bylo tak jen
otázkou času kdo a za kolik jí koupí. (zdroj)
27.04. 12:14 - Benny007 Sony ukončila výrobu disket po celých 30 letech. Běhel letošního roku je stáhne z prodeje.
22.01. 00:49 - AD Video The design of Avatar pod tímto odkazem (youtube.com). Při podrobném pohledu můžete poznat program modo, který byl použit pro tvorbu modelů.
11.01. 14:25 - Benny007 Na serveru root.cz vychází zajímavý seriál nazvaný "Cose děje v počítači". Je věnován historii grafických karet a akcelerátorů.
04.01. 16:26 - Benny007 Pěkný článek o multimediálním (nejen) přehrávači VLC s popisem například jak grabnout DVD nebo jak zkonvertovat video pro iPod a iPhone vyšel na lifehacker.com.
04.01. 16:25 - Benny007 Burza práce je opět v provozu, takže ji můžete opět začít využívat. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
08.12. 16:14 - AD Společnost ArtVPS vypustila finální verzi rendereru Shaderlight 1.0. Jedná se o interaktivní, fyzikálně založený renderovací plug-in pro 3ds Max. Více informací na stránkách výrobce.
08.12. 13:49 - AD Společnost Nextlimit aktualizovala několik plug-inů pro RealFlow. Více informací na www.realflow.com.
02.12. 21:44 - AD Kolekce placených výukových materiálů pro program modo od společnosti Luxology se rozšířila o tři nové tituly. Více informací zde.
řazeno podle
data vložení zobrazeno: 1-3 | Předchozí | Další
Hlavní Téma: Export z XSI do 3ds MAX
nick: hanser jméno: datum: 31.7.2006 1:25 icq:
Zdravím všechny a chci vás požádat o radu. Už opravdu dlouho se snažím najít způsob, jak exportovat animovanou postavu z XSI do 3ds MAX. Pokaždé narazím na nějaký problém a začínají mi docházet nápady. Z nějakého důvodu se nechce správně vyexportovat buď mapovaní textury nebo kostra (místo ní se v MAXu objeví jen animované boxy). Je to opravdu důležité...pomůže někdo svou radou?
Předem moc díky!
Odpovědi:
nick: Dreamtalks jméno: David Drbal datum: 8.8.2006 12:51 icq:
zkus FBX plug in, je to asi nejlepsi cesta.
PS: nezapomen pred exportem vyplotovat celou animaci, protoze jinak se ti IK kostra v maxu znici. Pokud pouzivas UpVectory, plotuj jen rotaci, jinak zase se ti to rozhazi.
nick: Romulus jméno: Roman Vrzoň datum: 11.7.2007 19:02 icq:
díky, z velké části to funguje, dělá mi to sice pořád problémy s prstama(deformuje to geometrii), ale to už se nějak vychytá...doufám.