aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Diskuzní fórum - Softimage

Diskuzní fóra | Softimage
řazeno podle data vložení
zobrazeno: 1-3 | Předchozí | Další

Hlavní Téma: Export z XSI do 3ds MAX
nick: hanser
jméno:
datum: 31.7.2006 1:25
icq:  
Zdravím všechny a chci vás požádat o radu. Už opravdu dlouho se snažím najít způsob, jak exportovat animovanou postavu z XSI do 3ds MAX. Pokaždé narazím na nějaký problém a začínají mi docházet nápady. Z nějakého důvodu se nechce správně vyexportovat buď mapovaní textury nebo kostra (místo ní se v MAXu objeví jen animované boxy). Je to opravdu důležité...pomůže někdo svou radou?

Předem moc díky!
Odpovědi:
nick: Dreamtalks
jméno: David Drbal
datum: 8.8.2006 12:51
icq:  
zkus FBX plug in, je to asi nejlepsi cesta.

PS: nezapomen pred exportem vyplotovat celou animaci, protoze jinak se ti IK kostra v maxu znici. Pokud pouzivas UpVectory, plotuj jen rotaci, jinak zase se ti to rozhazi.
nick: Romulus
jméno: Roman Vrzoň
datum: 11.7.2007 19:02
icq:  
díky, z velké části to funguje, dělá mi to sice pořád problémy s prstama(deformuje to geometrii), ale to už se nějak vychytá...doufám.

Odpověďět na toto téma
nick:
heslo: (pro registrované uživatele)
email:
www:
icq:
zadejte aktualni rok:
text: