aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Anubis

jméno: Daniel Kováč
email: x.kovac@seznam.cz
www: http://www.vision.wz.cz
icq: 268048361

obrázek: 12372
hlasování: 7.5769, celkem hlasů: 26
popis obrázku:
červí válka II
[vloženo: 19.11.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3DMax+FR]

obrázek: 12139
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 12
popis obrázku:
Zatím W.I.P. ale na texturách se těžce pracuje
[vloženo: 28.10.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3ds max5+FR stage1]

obrázek: 11735
hlasování: 4.2222, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
opět lego - postavička je přemodelovaná a nově otexturovaná některé kostičky v legu byly o proti minulému obrázku přemodelovány a na kritiku všech jsem si sehnal FR-stage 1 ale zatím sním moc neumím tak to nevipadá jak jsem si to předst
[vloženo: 01.10.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3Dmax5+FR-stage1]

obrázek: 11268
hlasování: 2.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Lego vzpomínka na dětství
[vloženo: 01.9.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Lego+3DSmax4+Photoshop]

Zobrazené obrázky: 11 - 14. Celkový počet obrázků: 14.
1-10 , 11-14

 anopheles <- předchozí uživatel
další uživatel -> apollo444 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 105
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-105
nostal - 28.12.2005 22:24
Ty mini maji svetla podle mne moc velky.. ale jinak to vypada pekne :)
       obrázek: 21841
vloženo: 2005-12-25
popis: opet low poly ale tentokrat ma jedno auto jen 980 face a textury jsou 512x512px
       obrázek: 21492
vloženo: 2005-11-22
popis: nismo GTR Pennzoil dalsi low poly (6600face)
dzejsi - 8.11.2005 0:08
Fakt pekny
jumpman23 - 7.11.2005 10:43
chlape pekny to je!!!! jakto ze to jeste neni na cg-maniacs??:D chtelo by to jeste udaje o poctu polyies atd...
       obrázek: 21367
vloženo: 2005-11-07
popis: low poly model nisma GTR calsonic brzy bude i pennzoil ma to asi cca 6600face na 1 auto
staniol - 26.4.2005 15:14
no nevidim jediny duvod proc pouzivat standard material :)) se potom nediv ze to renderujes tak dlouho kdyz tam seres standardy...da se to prece resit pres blend matros, takze to laskave nesvadej na vray kdyz mu cpes veci co neumi!!
anubis - 24.4.2005 0:31
mathew ten render bal nastaven tak aby to bylo co nejkratsi doba nemuzu za to ze vray se neporadi tak rychle z opacity mapou u standart materialu
mathew_er - 22.4.2005 20:25
"kazdej nema doma render farmu:-)" ? ... on mozna taky kazdej neumi nastavit render ;)
anubis - 22.4.2005 19:37
to staniol vychazel jsem z A6 a tu kapotu mam asi moc vysoko to je pravda
anubis - 22.4.2005 19:27
to diablo: to bych chtel taky vedet co na tom trvalo tak dlouho ja to mel pusteny pres noc a jeste pres tu dobu co jsem byl ve skole a pak jsem prisel k hotovimu tak nevim co tam tak dlouho trvalo
staniol - 22.4.2005 19:20
:)))
diablo - 22.4.2005 13:37
to mi teda rekni co se na tom renderovalo 18 h???