aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 kozakr

jméno: Roman Kozák
email: kozakr@centrum.cz
www: http://mymodels.wz.cz
icq: 267333146

obrázek: 27669
hlasování: 5.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Nádraží v Hanušovicích, snaha přiblížit se co nejvíc realitě, tak snad se to aspon trošku povedlo :)
[vloženo: 14.12.2007]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Autodesk Maya - Mental Ray, Adobe Photoshop]

obrázek: 23849
hlasování: 3.7410, celkem hlasů: 166
popis obrázku:
Daedalus, renderonvané Mental Rayem (spíš takový pokus, který docela vyšel)
[vloženo: 08.7.2006]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Maya 7.0]

obrázek: 22725
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
STARGATE Command
[vloženo: 06.3.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Maya 6.5]

obrázek: 22708
hlasování: 4.7172, celkem hlasů: 99
popis obrázku:
STARGATE Command
[vloženo: 04.3.2006]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Maya 6.5]

obrázek: 22707
hlasování: 4.2650, celkem hlasů: 117
popis obrázku:
Vesmírná loď Daedalus ze STARGATE
[vloženo: 04.3.2006]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Maya 6.5]

obrázek: 22612
hlasování: 5.3026, celkem hlasů: 76
popis obrázku:
Peugeot 206 RS. Původně měl být součástí animace, ale žádná nejspíš nebude. Silnice teda není moc složitá
[vloženo: 25.2.2006]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Maya 6.5]

obrázek: 22568
hlasování: 5.5658, celkem hlasů: 76
popis obrázku:
Windows - další pokus s Mental Ray
[vloženo: 19.2.2006]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Maya 7.0]

obrázek: 22567
hlasování: 2.3827, celkem hlasů: 243
popis obrázku:
Šroubovák - pokus s Mental Ray
[vloženo: 19.2.2006]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Maya 7.0]

Zobrazené obrázky: 1 - 8. Celkový počet obrázků: 8.
 
1-8

 kozakm <- předchozí uživatel
další uživatel -> koze 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 24
1-10, 11-20, 21-24
TheArthurius - 14.12.2007 19:23
pekne, ale nie realisticspravanieke - ak chces spravit realsiticku scenu, musis si zacat vsimas jednotlive objekty v realnom zivote, ako vyzeraju, ako odrazaju svetlo a pod. - asi najvacsi problem tejto sceny su textury - lebo vidim tam len topar - na tych dlazdiciach, na vlaku - ale to predpokladam ze je tebou vytvorena- a tie tabulky, odkvapy nie su jednofarebne - na spodku a v zahyboch moze byt hrdza, kedze ako vidim a dlazdiciach je tato stanica starsia - takisto aj so zabradlim a pod - na stenach pri zemi casto vznika od vlhkosti mach a pliesen a opadava kvoli tomu omietka atd. - zajdi si na stanicu a nafot par fotiek, alebo len sa poobzeraj po nete - google - a potom stahuj nejake textury (napr. www.cgtextures.com) na 3dstudio.cz bol teraz taky thread kde sme pisali vsetky stranky s texturamy ktore pozname - omrkni si to
       obrázek: 27669
vloženo: 2007-12-14
popis: Nádraží v Hanušovicích, snaha přiblížit se co nejvíc realitě, tak snad se to aspon trošku povedlo :)
Richit - 9.7.2006 21:09
no veď práve :))), ja len dúfam, že už ďaľšie "render-variácie" nebudú ... radšej urob riadnu scénu v ktorej ten model použiješ.
kozakr - 9.7.2006 11:33
Richit: to bude asi tím, že je to úplně ten samý model ;-)
Richit - 9.7.2006 0:29
...render je o niečo lepší ale model vyzerá rovnako ako vo verzii zpred štyroch mesiacov :-/
gode - 8.7.2006 23:35
ja na tieto sci-fi vecicky moc nie som, ale to je moj problem. Vyzera to fajn, len snad njake textury by sa hodili...
       obrázek: 23849
vloženo: 2006-07-08
popis: Daedalus, renderonvané Mental Rayem (spíš takový pokus, který docela vyšel)
Abyssis - 17.3.2006 18:56
esli ti je fakt 15, tak je to supercool... já v tvým věku ještě pás ovce a o 3D sem tušil, že se kyblíčkem dá z vlhkýho písku dá udělat bábovička ;--))) Pokračuj takhle a budeš klasa (; °)
kozakr - 7.3.2006 10:54
no vlastne je mi 15, ale diky za rady ;)
Richit - 6.3.2006 22:37
...až teraz som si všimol, že máš 14 rokov ... takže vyzerá to s tebou nádejne. Len tak ďalej.
Kostra - 6.3.2006 22:01
radši zůstaň u hezkejch čistejch rendrů, nebo se pořádně nauč texturovat, keep working!! :))
shinnok - 6.3.2006 12:37
okolie je prilis jednoduche. Chybaju mi tam mapy, poriadne svetla atd. ale model brany je OK