aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 mayday

jméno: Lubomir Panak
email: cyberproject@host.sk
www: http://cyberproject.host.sk
icq: 118396582

obrázek: 20593
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
[vloženo: 09.9.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ]

obrázek: 19161
popis obrázku:
testovanie maxwell renderu pouzity sunlight, tri metal shadre - jeden z nich s glossy reflekciami, tri dielectric shadre. 20mm lens na kamere s fStop 5.4, Shutter speed 300. 16 passes, rendertime nastavny na 360minut, na AMD duron 900MHz
[vloženo: 08.6.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: max7+maxwell]

obrázek: 16756
hlasování: 3.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
missing you inspiracia z tadialtok: http://www.explodingdog.com/
[vloženo: 29.11.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + fR]

obrázek: 15419
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Apollos passage
[vloženo: 30.7.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max+fR1+Photoshop]

obrázek: 15393
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Prsten. po dlhej dobe som sa dostal zase trochu k 3D.. v podobrazkoch je cisty nepostprocesovany render
[vloženo: 28.7.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino+3dsmax+fR stage1+ photoshop]

obrázek: 13468
popis obrázku:
hmm trochu nejako neviem odladit tu ocel cepele. Ma to byt leskla ocel. Len nie a nie doladit tak aby sa to na ocel podobalo.. :(
[vloženo: 05.3.2004]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: rhino, max+fR stage1]

obrázek: 13360
hlasování: 2.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Hodiny
[vloženo: 26.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Rhino, vizualizacia MAX6+fR stage 1]

obrázek: 13079
hlasování: 5.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Podklad k flyeru. vysledok v podobrazkoch
[vloženo: 26.1.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max5+Brazil]

obrázek: 12146
hlasování: 2.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
RED PILLS
[vloženo: 29.10.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max+fotosopa]

obrázek: 11790
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
The Exemplar- podklad k flyeru
[vloženo: 05.10.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max5+brazil]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 49.
 
1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-49

 maxxx <- předchozí uživatel
další uživatel -> Maytika 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 277
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-277
mayday - 3.10.2005 23:43
richit: mno ked budem mat viac casu sa venovat znova grafike. v podstate momentlane robim len test rendery pre kamarata k nastaveniu materialov. a totok bola tiez len taka hracicka na otestovanie nejakych veci s maxwellom
Richit - 10.9.2005 0:04
Vcelku pekné.. a kedy začneš robiť zložitejšie modely ?
       obrázek: 20593
vloženo: 2005-09-09
popis:
loocas duber - 10.6.2005 12:47
Sorry man, ale tohle je prisernej render...
mayday - 8.6.2005 19:26
hms toto som zatial nejako extra neskusal, ale ked som si tu vodu v pohari vyrobil z pohara zobratim jeho vnutornych stien a vytvorenim povrchu vody a nasledne priradenie materialu tak sa to tvarilo vcelku v pohode - taketo nieco pokial viem dokazal akurat fR stage0 ze si to nejako dal dohromady ked sa polygony dotykali. stage 1 to uz nedokazal. tam som to riesil velmi malym zmensenim tej vody aby sa polygony nedotykali. u maxwellu to ale bude asi dost ine vzhladom ze si meshe prevadza na voxely
Tom.TNT - 8.6.2005 18:23
ted se trapim s problemem treba voda ve sklenici. Nemuzu se vyznat v tecj jejich radach. zatim co jsem snad pochopil tak na prechodech ior jde o podily tech matrosi IOR? snad. :) jeste jsem to netestoval. Kazdopadne u vray to nevim doted jak tuhle vec korektne resit.
mayday - 8.6.2005 13:26
to password: doplnil som infos k obrazku - maxwell funguje uplne odlisne ako renderery typu fR, Brazil alebo Vray ;) kebyze to neham pocitat dlhsie a s vyssim nastavenim passes tak ta caustika vyzera o hodny kus lepsie
pasword - 8.6.2005 12:45
URCITE by to chtelo lepsi nastaveni :) je to jako hoooodne hrubej polotovar z tutorialu na caustiku pred casti, kde se vysvetluje cim to, ze je vysledek tak hnusnej :)
5RAN - 8.6.2005 10:54
kdyz uz je to v podstate jen o caustice, tak by to mozna chtelo lepsi nastaveni...
shinnok - 8.6.2005 9:51
mas tu pekne veci, fakt napr. nieco na strane 11-20 / ten render four seasons je skvely. Ale tento posledny picture sa mi az tak velmi nepaci.
       obrázek: 19161
vloženo: 2005-06-08
popis: testovanie maxwell renderu pouzity sunlight, tri metal shadre - jeden z nich s glossy reflekciami, tri dielectric shadre. 20mm lens na kamere s fStop 5.4, Shutter speed 300. 16 passes, rendertime nastavny na 360minut, na AMD duron 900MHz
kozakm - 2.12.2004 10:24
líbí