aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz

World of Warcraft 3D modely v Maya

V následujícím textu Vám ukážeme, jak importovat objekty z World of Warcraft do Maya a to včetně textur a materiálů.



Pro tento projekt jsme použili WoW Model Viewer pro konverzi modelů do *.ms3d (MilkShape3D) souborů.

Po spuštění si WoW Model Viewer automaticky zjistí nainstalovaný World of Warcraft a otevře příslušné MPQ knihovny. Poté můžete procházet celým 3D obsahem knihoven modelů WoW.

Po převedení modelů pomocí WoW Model Viewer do *.ms3d souborů můžete použít MilkShape3D a převést je z *.ms3d do *.fbx formátu.

Použili jsme tento dvojitý převod, protože FBX formát nám umožňuje zachovat objekty spolu s příslušnými materiály a texturami, takže je nemusíme extrahovat a přiřazovat manuálně.

WoW Model Viewer ver. 0.5.08 obsahuje také jednu velmi užitečnou funkci, která nám umožní otevřít naši postavu se zbrojí a zbraněmi přímo z WoW Armory. Slouží k tomu volba Options > Import > Artory Character.

Ukázky:

Originál článku v angličntině včetně dalších ukázek naleznete na http://www.toxik.sk.



rasto - rasputin ] - [ uveřejněno: 26.9.2008 6:00 ] - [ rubrika: Maya ]