V-Ray 2.0 - Novinky - díl 1 Vítám Vás u videotutorialů, které se budou věnovat rendereru V-Ray 2.0. Nejprve se zaměříme na novinky, které se objevily v druhé verzi, v prvním videu si povíme o nových materiálech a mapách. Chaos Group na konci minulého roku vydal dlouho očekávanou
druhou verzi oblíbeného rendereru V-Ray pro 3ds max. V našem seriálu se
tedy nejprve zaměříme na novinky a změny, které si pro nás Chaos Group
připravil oproti verzi 1.5 se servisním balíčkem s pořadovým číslem 5. V prvním videu se podíváme na změny a novinky v materiálech. Nejprve to budou změny ve VRay materiálu, především nová funkce pro přesnější nastavení odrazů a novinka v podobě disperze. Dále to bude nová mapa VRay Distance Texture, s kterou můžete například měnit displacement na základě vzdálenosti od objektu, tato mapa je velkou předností nové verze rendereru V-Ray 2.0. Poté se podíváme na mapu VRay MultiSub Texture, ta se hodí pro změnu povrchu na základě ID čísla objektu nebo polygonu a nakonec to bude nový materiál VRay Car Paint pro tvorbu metalického laku, takže pojďme na to.
|