V-Ray 2.0 RT CPU
|
 |
|
|

Vítám Vás u čtvrtého dílu videotutorialů, které se věnují rendereru V-Ray 2.0. |
|
V-Ray 2.0 - Novinky - díl 2
|
 |
|
|
Vítám Vás u druhého dílu videotutorialů, které se věnují rendereru V-Ray 2.0. V druhém díle si povíme něco o dalších novinkách, které si pro nás Chaos Group připravil.
|
|
V-Ray 2.0 - Novinky - díl 1
|
 |
|
|
Vítám
Vás u videotutorialů, které se budou věnovat rendereru V-Ray 2.0. Nejprve se
zaměříme na novinky, které se objevily v druhé verzi, v prvním videu
si povíme o nových materiálech a mapách.
|
|
Šestý ročník konference MAXCON
|
 |
|
|

Dvoudenní, specifická akce, zejména zaměřena na profesionální i příležitostní uživatele 3d animačních a vizualizačních programů jako je 3ds Max ,Maya a další. Na konferenci proběhne série přednášek, které uvedou profesionálové, zkušení grafici, odborníci, freelanceři a lidé s dlouholetou uživatelskou praxí.
|
|
Shaderlight - nový progresivní renderer pro 3ds Max
|
 |
|
|
V poslední době se s interaktivními
renderery doslova roztrhl pytel. Jedním z nových renderů je
Shaderlight, který je určen pro uživatele 3ds Max. Oproti
konkurenci bohužel nevyužívá hardwarovou akceleraci, jako
například V-Ray RT nebo iray. Nejedná se tudíž o interaktivní
renderer, který zobrazuje scénu v reálném čase, ale o
progresivní renderer, který začne zobrazením hrubé reprezentace
scény, kterou s postupem času dále zpřesňuje.
|
|
V-Ray RT GPU rendering na Siggraph 2009
|
 |
|
|
Chaos Group na konferenci Siggraph 6. srpna 2009 poprvé ukázal svůj nedávno vydaný real-time renderovací systém V-Ray RT, nyní však při výpočtu pomocí GPU.
|
|
VRayScatter: plugin pro 3ds Max a V-Ray
|
 |
|
|
VRayScatter rozšiřuje možnosti
rendereru V-Ray, konkrétně umožňuje využití instancí ve scéně.
Princip práce s instancemi objektu je velmi jednoduchý. Objekt se
nachází v paměti počítače pouze jedenkrát a do scény je
umístěn odkaz na instanci objektu v paměti počítače. Tento
odkaz na instanci nezabírá skoro žádnou paměť (podobně jako
zástupce ve Windows) a tak není z hardwarového hlediska až tak
velkým rozdílem, jestli máte scénu lesu s jedním stromem, nebo
je stromů třeba deset tisíc. Jedná se o stejný koncept jako při
použití datového typu pointer při programování. Díky tomuto
přístupu je možné vytvářet neuvěřitelně detailní scény,
které by klasickým přístupem nebyly kvůli hardwarovým omezením
počítače, především pak operační pamětí, nikdy možné.
|
|
ORBAZ Box #2 pro 3ds max
|
 |
|
|
A je to tady!!! ORBAZ Technologies vydává ORBAZ Box #2, dlouho očekávaný balík fyzikálních jevů pro Particle Flow pro simulaci fyziky pevných, tak i měkkých těles.
|
|
|
|
Nejnovější obrázky v 3d galerii
|