Shaderlight - nový progresivní renderer pro 3ds Max
|
 |
|
|
V poslední době se s interaktivními
renderery doslova roztrhl pytel. Jedním z nových renderů je
Shaderlight, který je určen pro uživatele 3ds Max. Oproti
konkurenci bohužel nevyužívá hardwarovou akceleraci, jako
například V-Ray RT nebo iray. Nejedná se tudíž o interaktivní
renderer, který zobrazuje scénu v reálném čase, ale o
progresivní renderer, který začne zobrazením hrubé reprezentace
scény, kterou s postupem času dále zpřesňuje.
|
|
Adobe uveřejnil Photoshop Elements 8 a Premiere Elements 8
|
 |
|
|
Společnost Adobe uvedla osmé verze
svých produktů Photoshop a Premiere. Konkrétně se jedná o verze
Elements, které spíše než profesionálům jsou určeny běžným
konzumním uživatelům. Pojďme se podívat na klíčové novinky
nových verzí těchto dvou programů.
|
|
Cinema 4D 11.5 uveřejněna
|
 |
|
|
Německá společnost
MAXON oznámila update programu Cinema 4D s okamžitou dostupností. Nejvíce změn se odehrálo v rendereru a v animačním modulu MoGraph, který byl povýšen na druhou
verzi.
|
|
Ati uvedlo novou výkonnou FirePro grafickou kartu
|
 |
|
|
Společnost AMD oznámila novou vlajkovou loď mezi profesionálními grafickými kartami, konkrétně model ATI FirePro V8750. Zároveň s tím byla uvedena S400 add-on karta pro použití v aplikacích pro střih videa. Dále pak byla přidána CrossFire technologie, která umožňuje simultánní použití více grafických karet osazených v jediném počítači.
|
|
VRayScatter: plugin pro 3ds Max a V-Ray
|
 |
|
|
VRayScatter rozšiřuje možnosti
rendereru V-Ray, konkrétně umožňuje využití instancí ve scéně.
Princip práce s instancemi objektu je velmi jednoduchý. Objekt se
nachází v paměti počítače pouze jedenkrát a do scény je
umístěn odkaz na instanci objektu v paměti počítače. Tento
odkaz na instanci nezabírá skoro žádnou paměť (podobně jako
zástupce ve Windows) a tak není z hardwarového hlediska až tak
velkým rozdílem, jestli máte scénu lesu s jedním stromem, nebo
je stromů třeba deset tisíc. Jedná se o stejný koncept jako při
použití datového typu pointer při programování. Díky tomuto
přístupu je možné vytvářet neuvěřitelně detailní scény,
které by klasickým přístupem nebyly kvůli hardwarovým omezením
počítače, především pak operační pamětí, nikdy možné.
|
|
ProUV pro ZBrush
|
 |
|
|
ProUV je nový plug-in pro ZBrush, který rozšiřuje možnosti programu o vysoce
kvalitní UV unwrapping a nabízí tak alternativu ke standardním
unwrap nástrojům GUV a AUV. Krom
toho je ProUV výjimečný tím, že je vůbec prvním nezávislým
komerčním plug-inem pro ZBrush.
|
|
Blender 2.49
|
 |
|
|
Zatímco polovina týmu vývojářů
usilovně pracuje na novátorské verzi projektu Blender 2.50, druhá
polovina vývojářů pokračovala ve vývoji stávající verze
programu. Novinek je v nové verzi mnoho, proto bude prostor věnován
pouze klíčovým nástrojům.
|
|
nVidia Quadro FX: nové verze Entry level profesionálních karet
|
 |
|
|
Společnost nVidia v nedávné době
uvedla nové verze svých Entry level
grafických karet. V tomto článku se zaměříme na grafické
akcelerátory nVidia Quadro FX 380 a Quadro FX 580. Velmi zajímavé
je především srovnání s předchozími modely (Quadro FX 370 a
Quadro FX 570).
|
|
|
|
Nejnovější obrázky v 3d galerii
|